Bezorgklacht melden


We doen elke week ons best om De Zeewolde-Actueel overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed. Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je hier melden. Via onderstaand formulier kun je snel en eenvoudig de klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Je klacht komt rechtstreeks bij ons binnen in het verspreidingssysteem. Wij proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen.


We kunnen niet op elke melding reageren. Maar we nemen regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd. Wil je daaraan meedoen? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Het kan zijn dat je klacht niet meteen is opgelost. Maar we vragen toch om de bezorgklacht altijd te melden.


Je mag je mailadres en telefoonnummer bij de klacht te vermelden, maar dat hoeft niet. Door het mailadres kunnen we een controle inbouwen waardoor je de volgende week een mail krijgt met de vraag of de bezorging weer voor elkaar is. Door vermelding van het telefoonnummer kunnen wij later eventueel bellen om te vragen hoe het met de bezorging gegaan is. Je telefoonnummer en mailadres wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt. 


Je kunt onze krant ook digitaal lezen, klik dan HIER.


Daarnaast ben je met de Brugmedia Nieuwsapp met één simpele duimbeweging op de hoogte van het laatste lokale nieuws, van politieke ontwikkelingen tot sportuitslagen en van gemeentenieuws tot culturele evenementen. de app is  HIER  te downloaden.


Wil je bezorger worden? Klik dan  HIER.


Je kunt de krant ook ophalen bij onze afgiftepunten, deze vindt je HIER.



Je klacht nemen we vanaf donderdag aan via onderstaand formulier.