
Gratis ijsje voor vrijwilligers en mantelzorgers in Zeewolde
AlgemeenZEEWOLDE - Vrijwilligersplatform Zeewoldevoorelkaar beloont in juli alle vrijwilligers en mantelzorgers in de gemeente met een gratis ijsje bij ijssalon Gebo Gelato. De bon is op te halen bij de Meermin aan het Kerkplein.
Zeewoldevoorelkaar, onderdeel van Welzijn Zeewolde, start op 1 juli de zogeheten IJsjesactie. Het initiatief is een blijk van waardering voor iedereen die zich als vrijwilliger of mantelzorger inzet voor anderen in de gemeente.
“Hun inzet is onbetaalbaar”, zegt De Vries van Zeewoldevoorelkaar. “Met deze IJsjesactie willen we een klein gebaar maken dat hopelijk zorgt voor een groot genietmoment. Ze hebben het meer dan verdiend.”
Bon ophalen bij de Meermin
Actieve vrijwilligers en mantelzorgers binnen de gemeente Zeewolde halen hun ijsbon op bij de Meermin, Kerkplein 20. Dat kan tijdens de koffieinloop op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend tussen 10:00 en 12:00 uur.
Met de bon lopen zij vervolgens binnen bij ijssalon Gebo Gelato voor een gratis verkoeling. De bon is geldig van 1 juli tot en met 31 juli 2026. Na die datum is inleveren niet meer mogelijk.
Tip je buren en kennissen
Zeewoldevoorelkaar roept iedereen op om vrijwilligers en mantelzorgers in de omgeving op de actie te wijzen, zodat zoveel mogelijk mensen de waardering krijgen die ze verdienen. Wie de bon niet tijdens de vaste tijden kan ophalen, stuurt een e-mail naar info@zeewoldevoorelkaar.nl.
John van Weeghel































