
Touwtrekteam ‘t Loggertje pakt derde plaats op NK
SportEIBERGEN/ZEEWOLDE - Het jeugdteam van ‘t Loggertje reisde zaterdag 18 juni af naar Eibergen om deel te nemen aan het Nederlands kampioenschap.
Het team deed mee in de 560 kg klasse. Met wegen was het nog even spannend, maar ze mochten gelukkig meedoen. Het team heeft een enorme strijd geleverd, wat uiteindelijk een mooi 3de plek heeft opgeleverd.
























